maandag 19 januari 2009

Update

Altius Zeewolde Sponsor
Intussen zijn we weer een paar weken verder en valt het werven van concrete sponsoren nog niet mee. Wel heel veel toezegging maar daarmee kan ik de stand nog niet mee naar boven bijstellen.
Dus er mag overgemaakt worden!!
Gelukkig loopt de caviaverkoop als een trein en daarmee loopt het bedrag ongemerkt nog verder door. Helemaal super!!
Met de training gaat het goed en wordt ik sinds kort begeleid door Ingrid van der Vlist van Altius Zeewolde (http://www.altiuszeewolde.nl/). Als oud deelneemster heeft ze zich gemeld om mij bij dit geweldige doel te gaan helpen! Momenteel zijn we druk om de trainingsschema`s op orde te krijgen en ben ik nu met wat duurwerk bezig om de basis te leggen. Binnenkort meer nieuws over de trainingsaanpak en de eerste inspanningstest.

Misschien rij ik komend weekend wel de marathon in Lemmelerveld waar de 100km gereden kan worden in een mooie omgeving.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten